Kanske dags för en update!?!

Så, vad har hänt?

Överkalix marknad var jag ju på å jobbade... jobbade väl ungefär 30 timmar av dom dryga 36 timmarna jag var där, gode jä*la trött var jag när jag väl kom hem!
Men det var en mycket trevlig helg måste jag säga!

Onsdag efter de så lämnade jag lilleman hos hans mormor och morfar för att ta en svängom med min käre kusin Andreas, började med lite skitsnack i fasters stuga i g-stad för att sen fortsätta mot färjan och schlagern...
Har sällan sett en människa bli så till sig av att höra Charlotte Perelli!! :P
Efterfest givetvis efter de, riktigt intressant!

På torsdag morgon sen fick jag ett sms av dom som skulle flytta in i min lägenhet där dom frågade om jag kunde tänka mig att flytta tidigare än planerat...
SJÄLVKLART tyckte jag!!
Har ju bara gått å väntat på att få byta lägenhet!
Ringde Lulebo å sen var de klart, inflytt dagen efter!
Så nu är vi färdigflyttade och trivs som fiskarna i vattnet.

Nu känner jag att ögonen är på god väg att trilla igen så får ta fortsättningen nån dag här framöver :D

Tack och god natt!!

Kommentarer
Postat av: Elin

du är riiiktigt dålig på att uppdatera quinna ! ;b

2008-09-09 @ 16:09:53
URL: http://eyylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0