Dop, tänder och POWER MEET!!!

Ja, då var lilleman dopad mitt i allt... riktigt trevlig tillställning även fast jag inte är speciellt förtjust i dop och sånt men vad gör man inte för att släkten ska bli nöjda å glada :D
Lukas var då jättelycklig :D
Dagen till ära upptäckte vi dessutom hans FÖRSTA TAND, nedre käken på höger sida :)
Ganska rolig ser han ut när han flinar :D
Sötungen min :D


Imorron kväll tar jag lite semester från mammarollen och åker iväg till Västerås för att röja JÄÄÄÄRNETPower Big Meet!!
Kommer bli så roligt, jag är såååå peppad!
Har längtat efter de här sen jag for därifrån 2006... helt fantastiskt roligt har jag haft tidigare år och hoppas att de blir lika roligt i år.. även fast de är en person som verkligen kommer vara saknad!

Jimmy!!

PBM kommer inte bli samma sak utan Jimmy och LÅNGEN men får väl försöka klara mig utan :(


Vila i Frid!!!!


På tal om det så är de fan inte många dagar kvar till årsdagen för Jimmys död vilket även innebär att de inte är många dagar till årsdagen för min älskade Roberts död.
Saknar honom varje sekund, i varje andetag.. de känns verkligen att de är nåt som saknas i mitt liv och det är faktiskt Robbelibobban.. min hjälte, min ängel!!


Idag är de mys som gäller för hela slanten.. vet inte alls hur jag ska klara mig utan mitt lilla hjärta från fredag kväll till måndag morgon... ojojoj.

Nåniin.... lev väl, ät fisk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0