One done, one to go!

Då var Jimmys ettårsdag avklarad, mycket fin tillställning uppe i Kangis!
Nån tår fälldes, även fast jag inte träffade Jimmy speciellt ofta sista tiden så blev saknaden helt plötsligt återigen enorm!!Västerås i år var, som jag hade trott, himla tomt utan honom!
Där Jimmy var, där var alltid festen :D







Kan inte ens föreställa mig hur de kommer kännas i slutet av nästa månad då de är dags för Robbans ettårsdag...
Mitt hjärta.
Saknar honom så de liknar ingenting!
Känns som att de var igår jag satt på balkongen i sunderbyn med en handduk i håret å telefonen tjöt och det var Renzo som ringde för att berätta att Robban hade somnat, fattade ju först ingenting.. vadå somnat?!
När ska han vakna då var ju min första tanke!
Han vaknade aldrig :(









Nä, nog om dessa tråkigheter... i helgen bär det av mot Överkalix och den årliga marknaden.
Missade ju förra året men nu jäklar i min låda :D
Sen nästa helg är de ju PDOL, kommer jag dock missa men inte är jag ledsen över det.. får ju ha hela huset för mig själv så de lär ju bli att ligga i bubbelpoolen på balkongen hela helgen ;)
Nån som hakar på?
Efter de är de ju Lulekalaset, de tänker jag absolut inte missa, blir jobb en dag och fest en dag :D
Har bara lite beslutsångest över vilken dag jag ska göra vad!!

Nå, nu ska jag sova tänkte jag, blir en lång dag imorron!

Natti Natti!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill bada buuubbbliz ;P

2008-07-17 @ 11:17:20
URL: http://pleasureandpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0