Frusen mamma söker kärlek :P

Eller så gjorde jag inte de :P

Fan va jag är sämst på att uppdatera här, kommer mig som aldrig för!

Crojsingen blev grym... full å glad! Blåmärken lite här och var och en redig baksmälla på söndagen :P

KARATEFYLLA!!!! :D


Sen på måndan var jag med lilleman på 6 månaders kontroll, han fick MVG på allt :D Gullungen min!!


Annars har de inte hänt allt för mycket, varit ut till Alvik å hälsat på Lisa, Andreas och Natalie i deras nya lägenhet.. riktigt fint!

Var i boden i torsdags å kollade när min favoritbög Hanky Panky tog studenten, efter de när jag kom hem fick jag mig en mycket trevlig surprise, så drog med mig min kära syster på IKEA i måndags å shoppade loss.

Måste ju ha lite nya möbler till nya lägenheten som jag hoppas få flytta in i så fort som möjligt!!

Känner ingen motivation alls att göra nånting med den här lägenheten nu å de resulterar oftast i att städningen inte är helt okey alltid, möblerna står kors och tvärs och de mesta är bara en enda röra!

Ska bli såååå skönt att få ställa i ordning allt i nya läggan!!

Jofan... min älsklingsLisa var på visit från Gävle i helgen å de var helt fantastiskt roligt att träffa hon, var som ett tag sen! Mitt sockergull :D


Nu sitter jag här i min fåtölj och kollar på finalen av frusna män söker kärlek.. dom är ju för roliga :D

Är som sugen på nånting men kan inte sätta tummen på va fan de är.... trodde de var chips men de var de inte, provade öl men de var de inte heller så nu ska jag gå till köket å se om jag kan hitta de jag är sugen på!!


Häääärrrrrååååååååååååå!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men nu vet vi ju alla att inte var det chips eller öl du var sugen på.. det var ju Jonas :D :D

där fick jag till det ;)

2008-06-21 @ 22:16:06
URL: http://lisaonatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0