Midsommar!!

Ja, då var midsommar över.. Thank god for that!
Dock är inte den 25 förbi så ännu är de inte helt över!
Kan absolut inte förstå att de är 3 år sen, tiden går så fort!
Hade iaf en riktigt trevlig midsommarhelg, middag hos Faster och Bosse på fredagen, hem och sova sen Gällivare på lördagen. Mycket, mycket trevligt!
Så skönt att vara mitt i ingenstans och bara se film, äta god mat och gå på långpromenader i skogen!
Nästa helg är de Boden Alive vilket innebär jobb för min del. Brukar ju som vara rätt så trevligt! :D

Lilleman har nu hunnit bli 6 månader och 6 månadersdagen till ära så satt han utan stöd en längre stund och nu sitter han hela tiden å leker och busar.. GOOOOOO!!!!



Snart är de flytt också... en månad kvar ungefär.
Kanske skulle ta å börja packa :P
I vanlig ordning kommer jag vara ute i absolut sista sekund :D
Snälla Dessan ska komma på onsdag och hjälpa mig börja iaf, Tack för det, kan behöva en spark i röven så jag kommer igång ;)

Nu är jag tröttast i mössan så ska krypa ner under täcket och hälsa på han John Blund i några timmar!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Så har man hittat hit, va, ska ni flytta? Var? när? hur? =)

2008-06-27 @ 13:37:27
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Postat av: daniella

vad stor plutten blivit :)<3

2008-06-27 @ 20:34:28
URL: http://smeks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stooora sötskiten ju!!:)

2008-07-04 @ 00:34:26
URL: http://helvetia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0