Ätt Förbännat!!

Nog är de väl gud förbannat att de finns människor som gör en så stressad av att endast finnas till att man bara vill krypa ur skinnet!!
Så fort jag får minsta lilla livstecken från denna människa så blir jag skakig och får huvudvärk av alla tankar som snurrar runt uppi lillhuvet.

Am i loosing my mind??

Varför är det så svårt att bara släppa taget och gå vidare?
Vet ju att de absolut aldrig kommer funka, har ju inte funkat senaste 2 åren typ och jag vet även att jag varken orkar eller vill leva de livet.. lever ett helt motsatt liv just nu å trivs otroligt bra me de!

Är väldigt trött på alla oroliga sömnlösa nätter, besök på konstiga ställen och alla väldigt olägliga telefonsamtal...
*SUCK*

Näfan, nu ska jag fan sova innan min huvudvärk dödar mig!!

Fuck off and DIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0