Jaja, jag får väl ta å uppdatera lite :P

Har ett fantastiskt roligt liv men det är ack så händelsefattigt, därav dålig uppdatering.. har helt enkelt inget att berätta för omvärlden. :P

Har iaf hunnit me en del en sist... de mest spännande var nog trippen till Måttsund i tisdags när min kära Lisa fyllde 21 år, massa gotårta och myyyyys med di små barna :D
Kom överens om middag hos mig före vi går ut på lördag.. BEACHFEST 2008 på Cleo.. kommer bli såååå GRYMT!!

Lilleman växer fortfarande så de knakar, han ser som liten å lätt ut men heffaklumpen väger drygt 8 kg och börjar nog närma sig 70 cm :P 5 månader firade vi igår!

Oj, kollade just på klockan å den visar 05.45, va fan gör jag uppe nu?
Hade ingen aning om att de var så tidigt :P
Lilleman har då just fått lite mat å somnat om så jag tror jag ska joina honom i drömmarnas värld!!
Kanske uppdaterar mer sen..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Me like it ;) men det är ju alltid så på HM, alla små storlekar försvinner direkt och kvar är de största som man drunknar i. Fast HM får ju in saker hela tiden, dom kanske får in mer av den ? :D

2008-05-17 @ 11:37:02
URL: http://pleasureandpain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0