Ny vagn :D

Var igår med Lisa och Natalie å köpte en ny vagn :D
Blev en Carena sulky.. blå och jättefin är den!!
Måste ju ha en vagn som går in i Mustangen också.. lilleman börjar bli så tung att bära på!

Underbart väder har det varit i dagarna 2... vi har varit ute hela dagarna och busat å myst.. Helt fantastiskt!! Lilleman är såååååååå söt i sina solbrillor :D



Imorron är de crojsing som gäller... tänkte ta mig en tappa-talförmågan-fylla... börjar vara på tiden :D
Har sett fram emot att få vara full på Lue crojsing i evigheter men de har alltid varit nåt ivägen.. jobb, graviditet osv osv osv... men i år, då jäklar :D
Hoppas de blir mycke folk å bra drag...

Nu ska jag sova så jag inte är som en zombie när lilleman bestämmer sig för att vakna :D

So long SUCKERS!!!

Kommentarer
Postat av: Marri

hehe jaag vet att de är ju din låt. men just för tillfället stämmer det böttre in på ngn annan, du vet ;)

2008-06-03 @ 06:09:47
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: therese

Snygg färg på vagnen :) Blev de en likadan modell som jag? :P

2008-06-03 @ 06:40:55
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/
Postat av: therese

Hehe okej, jag vet faktiskt inte vad min heter :P Den ser då ut som din de lilla man ser fast min är mörkblå :P Får komma över och ta mig en titt nån dag så man får se nya vrålåket :P

2008-06-03 @ 19:49:21
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0