Nytt hem :D

Yess... äntligen har jag hittat en sån lägenhet som jag egentligen vill ha så min är uppsagd och kontraktet på den nya är påskrivet så från och med 1 augusti (förhoppningsvis tidigare) så bor vi inte längre på 8 utan på 44 :D

Idag har jag haft en heldag med lilleman och syster.. först var vi i g-stad å badade, riktigt trevligt.
Sen bar de av hemåt och på vägen så kom vi på att vi var sååå sugna på tacos så vi ringde tant Tobbe å bjöd in honom också på tacos :D
Grymt gott var ju då de!

Efter maten så la jag lilleman i säng  och blandade ihop lite hårfärg så nu är jag on my way to blondie igen :P
Dock ska jag inte bli blond utan mer mellanbrun. Får väl se vad denna ide resulterar i ;)

Nu ska jag torka håret å sen gå å sova... sjuuuuukt trött!!

So long suckers!!!

Kommentarer
Postat av: thereseese

bra att du också blir lite blond så ja slipper vara dum ensammen mohahah ;)

2008-05-28 @ 22:06:12
URL: http://honsomhetertherese.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad äre då för lägenhet?.. nu blev jag ju nyfiken:)

2008-05-29 @ 23:11:38
URL: http://helvetia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0