Sååå typiskt!!

Ja, nog är de ju allt typiskt mig. :P

Beachfesten var grymt bra men lilla jag kom i vanlig ordning på att jag skulle hem och hem for jag.
Grymt bra val ;)
Veckan har varit fantastisk, lilleman har varit lite gormig på kvällarna men de är förståeligt å han är så söt så han kommer undan med de :D

Jobb i helgen.. ska bli roligt.
Ska även på lasergame på lördag å de ska bli helkul att prova på!

Nu ska jag se klart greys å sen krypa upp i soffan å läsa lite i min bok som bara är sååååå bra!
"Flickan med dom röda skorna" Rekomenderas starkt!
Hemsk som f*n men mycket mycket bra!!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: lisa-

hehe tur :) man vet ju aldrig med folk nu för tiden ;p

2008-05-22 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0